NEVEMM Eğitici Farkındalık Eğitimleri Devam Ediyor!
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi (NEVÜ) Eğitimde Mükemmeliyet Uygulama ve Araştırma Merkezi (NEVEMM) tarafından üniversitemiz akademik personeline yönelik hazırlanan NEVEMM Eğitici Farkındalık Eğitimleri, Çarşamba günü saat 19.00’da “BİR DERSİN ANALİZİ: Bilişsel, Duyuşsal ve Psikomotor Farkındalıklarımız” konulu eğitim ile devam edecektir.
NEVEMM Eğitici Farkındalık Eğitimleri, öğrenme-öğretme süreçleri başta olmak üzere eğitimin felsefi ve tarihsel temelleri, eğitimde ölçme değerlendirme gibi eğitimin temel bileşenlerine yönelik olarak öğretim elemanlarının farkındalıklarını artırmak için hazırlanan çevrimiçi eğitim serisidir. Serinin 2. eğitimi (BİR DERSİN ANALİZİ: Bilişsel, Duyuşsal ve Psikomotor Farkındalıklarımız) kapsamında bir derse nasıl hazırlanacağı, dersin nasıl analiz edileceği ve ders izlencesinin (syllabus) nasıl hazırlanacağı gibi konular ele alınacaktır.
Üniversitemiz öğretim üyesi Doç. Dr. Ergin ERGİNER tarafından 10 Kasım 2021 Çarşamba günü saat 19:00’da Zoom üzerinden çevrimiçi ve NEVÜ-NEVEMM youtube kanalından canlı gerçekleştirilecek eğitime başta yeni göreve başlayan akademik personellerimiz olmak üzere tüm akademik personelimiz davetlidir.
Katılım linki: https://us02web.zoom.us/j/81545069617
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-7: Soruların Redaksiyonu
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-6: Çoktan Seçmeli Sorular ve Doğru/Yanlış Soruları Üzerine Bir İnceleme
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-5: Puanlama Anahtarı Hazırlama
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-4: Yenilikçi Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-3: Yükseköğretimde Etkili Geri Bildirim
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-2: Açık Uçlu Sorular ve Kısa Yanıtlı Testler Üzerine Bir İnceleme
- Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Serisi-1: Geçerli ve Güvenilir Bir Ölçme Nasıl Olmalı?
- NEVEMM Dijital Eğitim ve Akademik Söyleşi Platformu
- Eğitim Webinarı: Çocuk Edebiyatında İllüstrasyonların Rolü
- Eğitim Fakültesi ve NEVEMM İş Birliğiyle "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli"